mahirah

Thursday, 12 July 2012

esok hary??

bissmilallahirahmanirahim,,,assalammualaikum smua,,,da lamer tol saya tak ber blog..huhu...apa khabar smua saudara n saudari seagama islam skalian??..harap smua dlm kedaan drahmati ALLAH..dsbbkn lamer tak blog,,mau cer!!,,,sok ader la hary sejarah wat diri ini...dimana arah akn ku pergi slepas ini???...sok! merupakn hary sejarah wat ak n kawan2 stam yg lain,,sok adere la pnntuan menara gading manakh ak dan rakan2 ku akn pergi dan mneruskn perjuangan sbg khalifah ALLAH dmuka bumi ini???/...dimana dan dimana??/,,,haty ku sudah ckup mrasakn debaran i2 bgitu juga dgn rakan2 ku yg lain,,mmmmm,,,ya ALLAH kau permudahkn lah hary bg kami pada esok hari..mge plihan yg KAU tntukn utk kami adalh yg terbaik bagi kami...ya ALLAH smga ak dan rakan2 ku mndapat tmpat di universty dan mndapat tmpt dlm kos2 yg cerah msa depnnya,,kami tau ya ALLAH kami tdak la shebat mana,,tapi kami mmhon dari mu ya ALLAH pertolongannmu,,rahmatmu,,pilihkn lah dan tntukn la yg terbaik dr yg terbaik buat ak dan sahabat2 ku STAM smuanya,,mge kami masih dapat mncary ilmumu,,insyaALLAH,,tpat jam 12:00 tgh hary ,,rseult upu akn kua,,mge kptsnnya terbaik dr yang terbaik,,insyaALLAH,,aminn..mohon doa dr rakn2 skalian dan saudara sesama islam,,

Monday, 11 June 2012

adakah ak mampu?????

bismillahirahmanirahimm,,MMMMMMMMMM,,,,hai gusar+rsau???????....mmm...sbnrnya ak spei sgt2,,,lps kwn2 ku smbg blaja ak dpt rse khlgn dewang,,ak kt sni masih mnggu dan trus mnggu dan hanya mampu berdoa+tawakal kpda NYA.,.mm,,kdg2 ak sndri terpikir bla sorg2,,cmner ak akn hadpi mase yg akn dtg!!,,,adakah ak mmpu??..ntuk jalani smuanya slmer ni:(....sbb slmer ni,,ak sllo ngn frens ak sush sng bersama,,sling mmerlukan,,mmm,,,mgkin lps ni msg2 dgn haluan msg2,,msg2 akn sbok dgn dr sndri,,,krana ALLAH sndri telah mgatur tugas bg hambanya dgn sndri,,,ak kt sni msh berharap n trus mnnti,,,bln 7 ni rsult UPU,,kuar,,,so ak tak tau ak ni bkelayakn tdak???..sbb rsult ak pon tak shebat mner,,ckup2 mkn jer,,,tp ak bersyukur sgt2,,,alhamdulillah,,,bila ak tgok akk ak,,ak sndry jelez..kos die blja cmerlang..dpt dekan lak ue!!,,,tabik argh ngn akk ak,,bagaimne ak???...adakah ak sndry bley ikut jejak die??..smuanya bgntg pada dr aku...mmmm,,,so ak msty ader azam baru sblom g blaja,,,must have brave,,independent,,intelligent,,ha!!!!!!,,,,,tak tau la,,,ya ALLAH brilah daku kekuatan agr ak trus dpt mncari ilmu mu di muka bumi ini dan dapt kecapi impian diriku,,kluargaku n sbg pjuang islam,,,,,insyaALLAH,.,bittaufiq wa najah syafiqah mahirah!!!!!,,,, ALLAH IS ALWAYS BE THERE,,,ALLAH ALWAYS WITH YOU ..
http://1.bp.blogspot.com/-4miVQipp-K4/T5_PTsBRjwI/AAAAAAAABQM/DxlscVCH20M/s1600/muslimah-biru.png

Friday, 30 March 2012

luahan hati hambamu yang kerdil

assalammualaikum,,,hari yang penuh barakah alhamdulillah..ku bernafas ag,,,thanks to ALLAH..mmm,,,ya ALLAH... penuhilah masaku dengan perkara yang berfaedah,,jadikan la diriku hamba yang sntiasa memikirkan tentng kebesaranmu ALLAH,,peliharalah la iman kami smua umat islam,,,bantulah kami dalam mmperbaiki sgala kkrgn dalam diri kami,,bimbingla kluarga dan sedra seislam kami dr segi jiwa dan rohanai kami,,berilah kami permulaan hidup yang pnuh dgn kesahihan tntng ilmu agamamu..berkatilah sgla rezki pncarian kami d muka bmi ini,,berilah jodoh yang terbaik bg kami,,yang dapat mbnbmg kami serta dapat dapat mnrma sgla kkrgn antra kami,,ya ALLAH berilah kbhgian d dnia dan di akhrat kami,,smoga kmatian kami mdpt kredaan dan mndapat tmpat d syurgamu,,,aminnn,,,

Monday, 12 March 2012

Sunday, 11 March 2012

MySpace Music Player/Playlist (Flash MP3 Players) and Widgets - MyFlashFetish.com

MySpace Music Player/Playlist (Flash MP3 Players) and Widgets - MyFlashFetish.com

wat shbt n adeq ku,,,mger pshbtn kter kekal selamernyer,,insyaALLAH,,aminn,,

alhamdulillah...Syukur sgt hari ni n gembira,,,thank you ALLAH for everything that you give me,,just nk shre jer,,,sgt2 gmbira..jumpa kgkwn smua,,wlupn ader yg tak dpt hdr,,,tp ttp rse kgmbraan ue,,,huhu.,dpt jumpa kwn saya fareha,paten,faezah,aziemah,,,thnks kt kowg kos sggp kua,,,huhu,.,wlupn kwn sy fareha terpaksa balik awal dsbb kn hal yang tak mgizinkn,,,tp sy syukur dpt jmper dier,,huhu..mger adeq sdra kamu cpt sht k,,,mm..lps g mitc ,,g mydin,,,huhuhu,,,makan kjp kt rfc,,,huhu,,,lamer tak mkn ue,,,huhu,,,huhu,,,lmer tak mkn smer2,,,ble da mkn ue,,,mcm2 krenah,,,huhu,,pa2 balik mc,,jumpa adeq kjap,,,thnks ea adeq kos tggu akk,,pe2 pon gmbra dpt jumpa adeq wlupn jmpa mcm2 2 jer,,pnat adeq akk,,,mmm,,,pe2 pon sy syg kgkwn n adeq syer,,,syg sgt2,,,mger pshbtn kter smua diberkati ALLAH,,,pd kgkwn ku yang tak bksmptn,,,kter jmpa cty ni k,,,huhu,,,rindu yg lain gak,,,huhu,,,mger bersahabat slmernya,,,insyaALLAH,,aminn,,

TERINGAT WK2 KT SMASRA,,,SGT SWONOK BERQASIDAH...WLUPUN TAK TAU SGT WK2 2...HUHU

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/BPj7z1nVsbc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Saturday, 10 March 2012

Sebarkan Bahagia ( Blog Fatimah Syarha ): FATWA CINTA

Sebarkan Bahagia ( Blog Fatimah Syarha ): FATWA CINTA: Berpacaran sebelum bernikah: 'Sudi'kah kita disakiti di dunia dan di akhirat? Kata Syeikh Yusuf  Al- Qaradhawi : أود أن أؤكد ما ذكر...

Wednesday, 7 March 2012

Amar-Epilog Seorang Teman w lyrics.wmv

Islam Greetings » Page 4 - MasterGreetings.com

Islam Greetings » Page 4 - MasterGreetings.com

bingkisan rindu..

coretan diri yang merindukan sahabat..

ya ALLAH ,,bila malam begini ya ALLAH,,,tbe2 driku terasa sayu sgt...mmm..sambil mndengar nasyid BINGKISAN RINDU dari FAR EAST..terasa diri ini rindu sgt pada sahabat2 seperjuangan dahulu,,ya ALLAH,,mm,,sungguh pantas masa berlalu,,terasa sekejap perkenalan di antara ku dan sahabat2 semua.,,,mmm andai masa boleh diputar balik akan ku manfaat perkenalan di antara kiter semua,,,ketahuilah sahabat ku terkadang diri ini terasa sayu dan ingin mnitiskn air mata bila teringatkan kamu semua,,,ya ALLAH sungguh hebat persaudaraan yang telah KAU tautkn pada hati2 hambamu ya ALLAH,,sungguh mulia dan suci tali persahabatan yang telah KAU binakan dalam diri kami ini ya ALLAH,,terima kasih ya ALLAH kerana KAU memberiku sahabat yang memahami,penyayang,murah hati,,soleh,solehah,,yang dapat membimbingku terkadangku alpa dan lali dengan diri ini,,,sahabatku terima kasih kerana sudi merimaku sebagai sahabtmu yang serba kekurangan ini,,,keraNA kesempurnaan itu hanya ada pada YANG ESA,,semoga persahabatan kami mendapat keredaan dan keberkatan darimu,,,semoga dengan ikatan yang telah terbina ini menjadikan kami hamba yang sentiasa dapat mendekatkan diriku padaMU..dengan adanya teman sebagai panduan hidup bila diri ini mula bergoncang keimanan,,ya ALLAH,,SUBHANALLAH,,WALHAMDULILLAH,,ALLAHUAKBAR,,,,

Thursday, 23 February 2012

BISIKN HATI,,

alhamdulillah..hari ni ku bernafas lagi...syuqran ya ALLAH..pagi yang indah dan penuh barakah,,,bila ku menitip hari semalam,,,merupakan ahri yang mungkin bagi ku adalah kegembiraan,,kerana ALLAH mengurniakn kan ku pelajar2 yang mrendengar kata dan sedia kembali pulih untuk menuntut ilmu mu ya ALLAH,,,hambamu sangat bersyukur..ini hanya luahan besa sahaja,,,di atas kesyukuranku kepa MU,,

UNIC-Jalanku Pulang

hambamu yang menghauskan sinar kebahagiaan islam dr mu yaALLAH

ya ALLAH bila diriku jauh dari mu,,,betapa peritnya hatiku,,betapa kosongnya hatiku,,betapa dinginya jiwaku,,betapa sepinya hidupku,,,betapa kerdilnya dri ini tanpa mu di sisi ku,,,ya ALLAH  sesungguhnya hambamu ini perlukan dirimu di saat ku kekeliruan dalam mencari erti hidup yang sebenar di muka bumi ini ya ALLAH,,ku sedar ya ALLAH bahawa sesungguhnya nafasku di bumi ini sementara,,bahkan cuma persinggahan sahaja,,sesungguhnya hambamu ini sgt bersyukur dengan adanya pegangan ISLAM di dalam driku ,,maka tidak la driku ini dengan mudahnya terumbang ambing selagi ku berpegang dengan AL-QURAN DAN AS-SUNNAH,,tetapi ya ALLAH,,,hambamu ini tetap menharapkan rahmatmu dan pimpinan darimu,,ya ALLAH ,, berilah daku sinar cahaya kebahagian dan keindahan dalam islam ,,,syukran,,